8.4.05

Noojahhhhhh, kes siin enam minust hoolib :s

Nonii, sain ühel vähemalt sabast kinni, et keegi midagigi kirja paneks, noh. Ma ei ole surnd, ausõna. Käpad ja vurrud täitsa töötavad veel.
Aga mu allüürnik sai omale uue kallima lihtsalt ja sellepärast on mul on suht võimatu teda siia kirjutama saada. Ja teised kõik ka torpedeerivad püha üritust.

Et siis uus kallim siin ühel... Nojah, eks varsti ole selle valge õuna päevad loetud. Uskuge mind. Ma juba tiba kratsisin seda pehmet asja, mis selle valge värdja ümber on, aga ikka pole ma suutnud neid tüüpe siin enda poole tagasi võita. Oeh, raske see elu.

Olgu, eks ma püüa end nähtavaks ja kuuldavaks teha, et mõni siin majas mu elust veits pikemalt kribiks.
Mjäu!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne nurrus...

nu nii, mõnel kassil on siin päris oma bloog üleval. aga ta on vist ikka päris lõhestunud. mina näiteks olen pelgalt skisofreenik. tuvi kassinahas. krrnrrr

3:44 PM  

Postita kommentaar

<< Home