31.5.05

Vabadus kui kukekomm

Arvasite, et nähh, Smaug kitli peale saanud, et nõnda vakka jäänud? Trääsa!
Pikk enesessesüüvimine spetsialistide osavõtul on lihtsalt jõudnud võiduka lõpuni. Ma olen leidnud oma tõelise mina. Sisemise Smaugi, kui soovite.
Ma olen, ma olen...maheloom!!! Just nimelt, te kõrvad ei petnud teid mitte. Maheloom Smaug, kasvatatud erakordselt mahedates tingimustes.
Vaadake ise: allüürnikud on...noh, kusagil maheduseskaala kespaigas. Aeg-ajal küll valavad põrandale likööri, nii et vaese mahelooma kerge bossasahin summutada, aga selle annan ma suuremeelselt andeks.
Ninaesine...noh, üles-alla, nagu Ameerika mäed. Hamba all just ei karju, ning pealegi võib heausklikelt külalistelt alati midagi paremat välja petta. Mul on siuke oma väike nõks: teen kiisumiisut, uinutan paksude valvsuse..ja siis, igatahes, küüned taha! Töötab alati, aga järele ärge igaks juhuks tehke; kui te just pole lihtsalt siuke vastupandamatu kurrunurruvutt nagu mina.
Kuid mis kõige tähtsam - mul on sõnavabadus! Maheduseskaalal 12 points to Smaug. Räuska, ilgu, kadetse, näri tähti, ähvarda, vingu, skemeeri - kasvõi iga issanda päev. Öelge nüüd, mitu kassi sellega kiidelda saab, ahh? Ülejäänud peavad väikese neljajalge jõuetut viha elupuude peale soristamises väljendama.
Ja nüüd kõik koos: Smaug on mahe, mahe mahe, Smaug on mahe, mahe, mahe, Smaug on mahe ja tappa ei saa, ei saa, ei saa....
Varsti teen plaadi. Raamatu, või veel parem - triloogia. Minust vändatakse film. Mind tuuakse eeskujuks. Smaug on mahe, mahe, mahe.....

1 Comments:

Anonymous Anonüümne nurrus...

oppinud

10:58 PM  

Postita kommentaar

<< Home