25.6.05

Diskopalavik

Pean siin kohal tuhandete fännide ees sügavat vabandust paluma - teie armastet' Smaug on endiselt elus ja alles. Vakkajäämine oli tingitud ühest äärmiselt nörritavast juhtumist, millest kohe teile ka pajatan.
Oli selline mõnusalt tüüne pärastlõunapoolik, chillisin ennastunustavalt Bee Geesi kiljumise saatel...gimme that night fever, night fever...If it's somethin' we can share,we can steal it, eksole. Täitsa moens lugu. Noh, oleme ausad, muidugi kulunuks mulle ära mõned peenemad peoaksessuaarid. Midagi siukest läikivat ja läbipaistvat....olge nüüd, egas ma mõni pervert pole, a noh, teate ise, tänapäeval on eluraske mingile pandavale beibele muljet avaldada. Kaua ma ikka kraedega kohtamas käin, kui te saate aru, mida ma mõtlen..
Igatahes avastasin ma pärast pisukest inspekteerimist just selle, mida olin otsinud. Pikemalt mõtlemata närisin mulle vastu hiilanud kollase läbipaistva diskopulga läbi ja neelasin sisu alla. Säh sulle Künka Saki, kui ma särisedes üle toa lendan, ise helendan nagu diskokuul..
Ainult et kohe hakkas paha ka..oksendasin nagu hull, pääsesin täitsa napikalt. Allüürnikud olid juba meelt heitmas, et nüüd panen yle Jordani...aga tutkit! Smaug on teadagi õige tegija ja tüürib välja ka kõige karmimast lahingust.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne nurrus...

irw...

1:05 PM  

Postita kommentaar

<< Home