21.8.07

baş ağrısı

Günaydin, mu ustavad lugejad ja kaaskannatajad! Teie armastet' Smaug on taas põranda alt väljunud, sirutan aga käpad klaviatuuril välja ning asun usinasti töhe.
Vahepealse aja veetsin, olgu see nii nörritav kui tahes, endiselt nelja seina vahel - kui te arvate, et igatsetud Islamabadi ühe-osta-pilet mulle kätte toimetati, siis arvake uuesti. Vahepeal muidugi hakkas siingi kaunis kuumaks minema, õppisin aknal külitades väheke Türgi keelt - kõrgemalt korruselt on ikka hea möödujatega nilbitseda. Ent siis tõmbasid kahejalged muiduleivasööjad, kes mu krae vahel pesitsevad justkui tüütud täid, akna taas kinni ning hoolega kogutud teadmistepagasit tuli taas mõnda aega voodi all varjata.

Kuid see pole veel kaugeltki kõik, kaugeltki mitte!! Ma räägin, mõni nõrgema närvikavaga käpaline kaotanuks ammu pea. Kahejalgsed kirbud tegid peo! Ma lihtsalt ei saa aru, MIKS on tarvis trügida Smaugi hoolega valvatud territooriumile ning seal ringi laiata?! Tundsin end kui Rahvaliit Riigikogus - taaskord tuli oma hiigeljõudu väiksuse taha varjata, oma elu ja tervise nimel varjusin igaks juhuks ka voodijala taha. Mine tea, mida nood hullud veel võinuks ette võtta! Äkki oleks üritanud veel oma nina kasukasse toppida, või veel hullem - oma kobakate käbaratega mu karvkatet siluda, kus siis selle häda ots. Tagatipuks hävitasid ka kogu mu tänavuse viinerisaagi justkui oleks kits sabaga löönud - ometi kastsin ma korrapäraselt külmkapiust, et viineripuu ikka kosuks ja vilja kannaks....

Ühesõnaga, nüüd on mul stress.

Eskiler alıyorum
Alıp yıldız yapıyorum
Musiki ruhun gıdasıdır
Musikiye bayılıyorum
Şiir yazıyorum
Şiir yazıp eskiler alıyorum
Eskiler verip musikiler alıyorum
Bir de rakı şişesinde balık olsam.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne nurrus...

Hahaaa:D Kas päris Smaug on siis kass?:o

5:44 PM  

Postita kommentaar

<< Home